Filter by rating
filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
1 comment
did not receive 3 publications promised when I subscribed to Technology Profits Confidential wpackguy@gmail.com
View full review
AgoraFinancial
Agora Financial Verified Representative
#1693846

Hello, thank you for reaching out. Our sincerest apologies regarding the publications you signed up for. To receive your subscriptions, please reach out to our customer care t...

Author
Reason of review
Problem with delivery
Preferred solution
Deliver product or service ordered
Review #1477257 is a subjective opinion of poster.
0 comments

Agora Financial - Its a scam

1.0
Details
Basically this gives you information that you can easily find for free online unfortunately I paid the $3,000.00 to get a system/ program that did nothing for me as far as educating me on trading low cap stocks. What they really do for you is bombard your email every day telling you to buy the latest and greatest new stock/ options/ futures tips which is not included in your limited $3,00.00 program you originally purchased from them. It's one big marketing Hoax/ scam. I wish I had read a review like this before I got duped into purchasing Agora Financial or Tim Sykes program.
View full review
Author
Cons
  • Scam
Reason of review
terrible education program/ Advise
Loss
$3000
Preferred solution
Full refund
Review #1477088 is a subjective opinion of poster.
3 comments
1.0
Details
Happened tonight February 20, 2019. Have been inundated with emails from these people which I usually ignore...happened to read one tonight. Stupidly spent $1250 for this information which turned out to be nothing but sales of companies' bonds. That requires...
View full review
AgoraFinancial
Agora Financial Verified Representative
#1693854

Hello, thank you for reaching out. We apologize if our publication(s) came off as misleading. If you're interested in a refund of any sort, please contact our customer care te...

Author
Cons
  • Deceptive advertising and misleading information
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$1250
Preferred solution
Full refund
Tags
Review #1476720 is a subjective opinion of poster.
1 comment
1.0
Details
please cancel my subscription Thank you Bonita Cassidy
View full review
AgoraFinancial
Agora Financial Verified Representative
#1693850

Hello, thank you for reaching out. If you wish to cancel your subscription, please contact us at clientrelations@agorafinancial.com or call 1-800-796-1871. -Agora Financial Cl...

Author
Cons
  • Obvious intention to rip people off
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Preferred solution
Full refund
Review #1475294 is a subjective opinion of poster.
1 comment
i did not receive a conformation on the stock site plea tell me what went wrong with your system
View full review
AgoraFinancial
Agora Financial Verified Representative
#1693852

Hello, we are sorry to hear you did not receive your confirmation letter. To ensure you are receiving everything you signed up for, please contact the customer care team at 1-...

Author
Reason of review
Order processing issue
Loss
$49
Preferred solution
Deliver product or service ordered
Review #1474772 is a subjective opinion of poster.
0 comments

Agora Financial - Don’t join ANY service with this company!!!!

I have had a couple dealings with this company and no matter what they say once they get your money YOU WONT GET ANY OF IT BACK!!!! There is always some loophole that they get to keep all your money. Total rip off company....
View full review
Author
Review #1472951 is a subjective opinion of poster.
1 comment
1.0
Details
Listed below are only some the numerous… Listed below are only some the numerous newsletters that were being advertised to my Mom and that she was subscribed to many of them, at one time about $500 worth of them in a few months time. In October, as a result of my...
View full review
Anonymous
#1647274

Contact the U.S. Attorney's Office for the District of Maryland, 36 S. Charles Street, 4th Fl., Baltimore, MD 21201, (410) 209-4800, and ask for the Financial Fraud division.

Author
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$500
Preferred solution
banned from businees in US
Review #1472902 is a subjective opinion of poster.
0 comments

Agora Financial - CANCEL SUBSCRIPTION

I DO NOT WANT AN AUTOMATIC CHARGE ON MY CREDIT CARD! IN FACT, CANCEL MY SUBSCRIPTION AND RETURN MY MONEY- WENCO4U@AOL.COM
View full review
Author
Review #1471900 is a subjective opinion of poster.
0 comments

Agora Financial - Cancellation of subscription

Please cancel my subscription at this time....the content does not apply or interest me anymore.. Please refund any subscription funds paid.
View full review
Author
Review #1467770 is a subjective opinion of poster.
0 comments

Agora Financial - Credit card charged without authorization from me

Help me get this account cancelled.
View full review
Author
Cons
  • Not being told about vh
  • Deceptive practices
Reason of review
charge card for fees w/o authorization
Loss
$1200
Preferred solution
Full refund
Review #1464883 is a subjective opinion of poster.